lunes, 10 de noviembre de 2008

¿Por qué la Ilesia nun paga impuestos?

Nestes feches, munchos ciudadanos tendrán que pagar la contribución urbana, l'IBI, ún de los impuestos más antiguos de la facienda público, que grava a tolos que posean bienes inmuebles según la so superficie, el so usu y el so allugamientu.

La obligatoriedá impositivo derívase de la propia Constitución. Per un llau cuando nel Art. 14 s'afirma: "Los españoles son iguales ante la llei", y per otru cuando nel Art. 31 se diz espresamente: "Toos contribuirán al caltenimientu de los gastos públicos d'alcuerdu a la so capacidá económico"

Poro, cuando esto ha d'aplicase n'España a la ilesia católica, esi toos, esi mandáu constitucional, nin se cumple nin los poderes públicos tienen la más mínima intención de facelu cumplir.

Asina de cenciello, a la ilesia católica se-y concede'l privilexu de nun pagar la mayor parte de los impuestos.

El 3 de Xineru de 1979, l'Estáu español y el Vaticanu roblaron un alcuerdu sobre asuntos económicos pol que, sigún el so Art. IV diz, La Santa Sede, la conferencia episcopal, les diócesis, les parroquies y otres circunscripciones territoriales, les órdenes y congregaciones relixoses, los institutos de vida consagrao y les sos provincies y les sos cases tendrán derechu a les siguientes exenciones:

A) Exención total y permanente de la Contribución Territorial y Urbana.
B) Exención total y permanente de los impuestos reales o de productu, sobre la renta y patrimoniu.
C) Exención total d'Impuestos sobre Sucesiones y Donaciones y Tresmisiones Patrimoniales.

La Plataforma Laica D'Asturies manifiesta que la concesión d'estos privilexos supón una violación descarada y vergoñosa de la Constitución.
Solamente la derogación de los alcuerdos col Vaticanu abrirá'l camín pal cumplimientu de la igualdá de tolos españoles ante la llei.

Pero tamién manifestemos de forma repetida que les fuercies polítiques qu'entamaron el sistema políticu de la Transición nun lo fairán enxamás, porque estos alcuerdos son una pieza fundamental del propiu sistema.

Por ello, la Plataforma Laica D'Asturies si per un llau denuncia la discriminación y los privilexos que suponen dichos alcuerdos, per otru fai un llamáu a la creación d'un fuerte movimientu ciudadanu a favor de la llibertá de concenxa y la separtación de la ilesia y l'Estáu.

No hay comentarios: